Jak nakupovat
Potvrzení objednávky
Po odeslání objednávky se Vám na obrazovce zobrazí „Vaše objednávka byla přijata“. Číslo objednávky a automatické potvrzení objednávky Vám přijde na emailovou adresu, kterou jste uvedli při registraci/objednávce. Pokud Vám tento e-mail nepřijde, zkontrolujte, zda jste zadali při registraci správný email (údaje v registraci můžete měnit po přihlášení kliknutím na Vaše přihlašovací jméno). Jestliže je email v pořádku a potvrzení objednávky Vám přesto nepřišlo, prosím, kontaktujte nás na náš e-mail info@gofit.cz nebo na telefonu +420 725 544 066. V okamžiku, kdy Vaše zboží opustí fyzicky náš sklad, obdržíte email o expedici. V e-mailu naleznete kontakt na přepravní společnost, se kterou se můžete domluvit na termínu dodání.
Platba
Platba kartou přes platební bránu Shoptet pay.
Platba předem bankovním převodem (bez poplatku).
Po odeslání objednávky Vám ihned automaticky zašleme na Vaši emailovou adresu pokyny k platbě.
Při platbě převodem použijte číslo objednávky jako variabilní symbol.
O přijetí platby Vás budeme informovat e-mailem, většinou je to do dvou pracovních dnů od zadání příkazu ve Vaší bance.
Po přijetí platby na náš účet, zboží vyexpedujeme na Vaši adresu dle termínu dodání, který je uveden u každého produktu.
K zásilce bude přiložen odpovídající daňový doklad..
Číslo účtu: 2002219822 / 2010
Pokud je pro Vás obsah faktury nedostatečný nebo není správný, kontaktujte nás na emailu info@gofit.cz . V emailu uveďte, jaké údaje potřebujete doplnit/změnit.
Dodání zboží
Zboží doručujeme prostřednictvím externích přepravních společností. Za provedenou se rozumí přeprava v okamžiku složení zásilky na chodníku před vchodem domu na místě určení. Zboží je většinou dodáváno v demontovaném stavu s podrobným návodem ke složení. Je důkladně zabaleno (krabice apod.) a pojištěné proti poškození.
Dodací lhůta
Termín pro dodání zboží je u každého zboží jiný a je u něj vždy uveden. Přepravní společnost Vás bude nejpozději v den dodání kontaktovat kvůli doručení. S přepravní společností se můžete domluvit na pozdějším dodání. Pokud jste si objednali více položek, budeme Vám zboží expedovat najednou, až bude vše na našem skladu. Přesný den, kdy bude zboží odesláno na Vaši adresu, Vám sdělíme na Váš email, popř. telefon, uvedený v objednávce, ihned jak bude objednávka vyřízena. Přepravce bude mít k dispozici Vaše telefonní číslo pro případ nezastižení na dané adrese. Nejste-li k zastižení, nechá ve Vaší schránce oznámení o uložení zásilky na regionálním depu. Telefonicky si můžete objednat opětovné doručení na místo a v čase, který si s pracovníky přepravní společnosti domluvíte. Toto druhé doručení je zdarma. Případně si můžete zboží odebrat i na Vašem regionálním depu zásilkové společnosti. V případě, že přepravní společnost v námi avizovaný termín (rozpětí 3 dny) nedodá zboží na Vaši adresu a nenechá ani oznámení o uložení zásilky ve Vaší schránce, neváhejte nás kontaktovat, popř. se informovat přímo na daném depu přepravní společnosti. Expedici Vám potvrzujeme v momentě, kdy Vaše zásilka opustí náš sklad.
Nepřevezme-li kupující předmět plnění z důvodů ležících na jeho straně (např. zruší objednávku v případě, kdy je zboží již odeslané, není i přes dohodnutý termín přítomna kupujícím určená osoba nebo není schopen uhradit kupní cenu atd.), nese kupující náklady na dopravu nebo náklady spojené s opakovaným dodáním v plné výši.
Doprava
Doprava je zajištěna kurýrními službami GLS. Dodavatel si vyhrazuje právo měnit formu přepravy s ohledem na objednané množství a charakter zboží.
Cena a možnosti dopravy
Nabídka dopravy se mění dle časové dostupnosti dopravců. Nejsme schopni ovlivnit, kdy vám dopravce zboží doručí a ani jak se bude řidič chovat. I když bychom si to moc přáli.
- GLS na dobírku - 130 Kč
- GLS bez dobírky - 100 Kč
Převzetí zásilky
Ve smluveném termínu Vám bude doručena zásilka přepravní společností.
Při přebírání zásilky se prosím řiďte níže uvedenými zásadami:
Zboží při převzetí důkladně zkontrolujte. Minimálně je zapotřebí zkontrolovat vnější obal, zda není poškozen. V případě, že zásilka obsahuje sklo, je nezbytné toto rozbalit a zkontrolovat. Reklamace na zboží bude uznána pouze v případě, že nebude vnější obal poškozený. Reklamace na rozbité sklo je možné uplatnit pouze u dopravce. Ještě jednou Vás prosíme o spolupráci a důkladnou kontrolu zboží při přebírání. Záleží nám na tom, abyste mohli zboží dlouho užívat a byli s ním spokojeni. Nemůžeme však akceptovat reklamace zboží viditelně poškozeného přepravou. To je nezbytné již při kontrole reklamovat u dopravce. V případě potřeby Vám rádi s reklamací pomůžeme.
V případě, že je zboží viditelně poškozeno, sepište s řidičem reklamační protokol. O celé situaci nás informujte na info@gofit.cz
V případě, že zjistíte výrobní vadu po rozbalení zásilky, jejíž obal byl neporušen, neprodleně nás kontaktujte na výše uvedených emailových adresách. Takovou reklamaci samozřejmě přijmeme a vyřídíme v zákonné lhůtě (+ čas na dopravu náhradního zboží).
Při převzetí zásilky si prosím kontrolujte rovněž počet balení a tento počet balení zapište do přepravního listu, který podepisujete dopravci. Bude pak možné reklamovat eventuální nedodání některé z částí zásilky.
V souladu se zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, má kupující právo obrátit se v případě spotřebitelského sporu mezi kupujícím a prodávajícím na tzv. subjekt mimosoudního řešení spotřebitelských sporů. Tímto subjektem je Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 12000 Praha 2, IČ 000 20 869. Internetová adresa České obchodní inspekce zní: http://www.coi.cz .